Hx1.7 [Nieuwe vragen] - Page 3 - Samsung i8910 Omnia HD User Forums 0){document.location.href='showthread.php?p='+cpostno;};} }">

i8910 HD Blog i8910 Omnia HD Firmware i8910 HD Themes Optimus 2X Forums Galaxy S Forums PSP Hacks PS3 Hacks

Go Back   Samsung i8910 Omnia HD User Forums > Samsung i8910 Omnia HD Discussion in your Language > Samsung Omnia HD Nederlandse discussie

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #21 (permalink)  
Old 12-11-2009, 12:26 PM
VjT VjT is offline
Member

VjT is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by Oeve View Post
hhhmm welke FW versies hebben jullie draaien? Ik heb die van mij zelfs terug geflashed
vandaag naar generic ITII1 op de oude manier en geen problemen.
waarom als ik vragen mag??
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#22 (permalink)  
Old 12-11-2009, 12:54 PM
Junior Member

s--mulder is on a distinguished road

Op een ander forum heb ik antwoord op mijn vraag gekregen.

Dat ik hx 1.71 niet geflashed krijg ligt er waarschijnlijk aan dat er op die pc geen usb 2.0 poort aanwezig is.

Vanavond ga ik op een andere pc proberen de telefoon te flashen naar hx 1.71.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #23 (permalink)  
Old 12-11-2009, 05:16 PM
Member

Oeve is on a distinguished road

Dat van die poort kan goed zijn ja, Ik flash ook in XP.

Hier 2 vids

YouTube - I8910HD1.MPG

YouTube - I8910HD2.MPG
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Oeve For This Useful Post:
Migugu (12-13-2009)
Sponsored Links
Advertisement

#24 (permalink)  
Old 12-12-2009, 09:31 AM
Senior Member

Migugu is on a distinguished road

In deze chaos begrijp ik er echt niet veel van ... Als iedereen nu eens stopte met threadjacken en zelf een topic maakte per probleem was het al overzichtelijker geweest ...

Ik citeer mijzelf :

Quote:
Originally Posted by Migugu View Post
@ Oeve : Misschien moet je je 10 stapjes eens uitgebreider in een nieuw topic zetten, en misschien nog enkele stapjes toevoegen. Dit zal de boel voor wat starters zoals ik, Angel en smulder vergemakkelijken
Ik zou het echt appreciŽren als dit gedaan kon worden,
liefst een tutorial voor : update naar de Nederlandse Hx1.7x
installatie via pc (want nu lijkt het of je alles hebt
gedownload via je gsm)
Misschien ook de link erbij zetten naar de juiste download, want die vind ik precies ook niet

Wat mijn FW betreft, ik zit nog op de aller aller eerste te draaien :
I8910XXIF2
I8910PROIF1
Reply With Quote
  #25 (permalink)  
Old 12-12-2009, 11:19 PM
Member

ja ik ken ook niet de detail over de hele gsm, maar probeer wel te helpen!veel tijd om tut te
make heb ik niet.

Pcstudio ken je toch?zat op een disk bij je gsm. in het eerste filmpje heb ik van IF4 zoals jij
IF2 heb mijn gsm aangesloten op Pcstudio en via dat programma hem laten flashen de
officiele manier.

Vermits je ook kan updaten van firmware van andere landen enzo (zie forum FW list)
kan je flashen door How to flash and debrand your Samsung i8910 HD - Samsung i8910 Omnia HD Debrand Tutorial. | Samsung i8910 HD Users - 100% i8910 Omnia HD
Ik heb ook als niet kenner hier aan begonnen en gewoon die paarstappen gevold en
het werkt.

Het 2de filmpje is dus als je dat je eerst HX1.71 download van op het forum of hyper
zijn site.Dan open je dit dan volg je de 10stappen zoals iin het filmpje en op 10 min heb
ik 2 keer mijn gsm geflashed.

Ik zit nu terug op HX1.71 met garmin XT EU terug. Ik kan ook niet flashen terug naar IF2
omdat ik deze niet heb en ook niet in FW list staat.Stond er wel op toen mijn gsm nieuw was.
Reply With Quote
  #26 (permalink)  
Old 12-12-2009, 11:32 PM
Senior Member

Moet je 2x flashen of kan je onmiddellijk van mijn FW naar Hx1.7 ?

Ik heb ook gezien dat die FW een custom theme heeft, staan de originele er ook nog op ? Die vind ik precies minder chaotisch

En btw, op je eerste filmpje gebruik je PC Sudio, maar hier in BelgiŽ is nog helemaal geen update van de FW ..

Last edited by Migugu; 12-12-2009 at 11:48 PM.
Reply With Quote
  #27 (permalink)  
Old 12-13-2009, 11:30 AM
Member

Hey,

Tja ik ben er niet zeker van maar normaal moet dat wel gaan in 1 kaar om van IF2 naar HX1.7. met custom theme maar ook universal en precision erop.(Vind ik ook)

Mijn eerste flash is geweest van de IF2 zoals jij volgens de tutorials die ik in mijn vorige
post heb geplaast(flash,debrand).
Ik ben pas daarna met hyper cooked roms begonnen omdat deze beter werken dan de
officiele FW.

Last edited by Oeve; 12-13-2009 at 12:13 PM.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Oeve For This Useful Post:
Migugu (12-13-2009)
  #28 (permalink)  
Old 12-13-2009, 11:57 AM
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Oeve View Post
Hey,

Tja ik ben er niet zeker van maar normaal moet dat wel gaan in 1 kaar om van IF2 naar HX1.7. met custom theme maar ook universal en precision erop.(Vind ik ook)

Mijn eerste flash is geweest van de IF2 zoals jij volgend de tutorials die ik in mijn vorige
post heb geplaast(flash,debrand).
Ik ben pas daarna met hyper cooked roms begonnen omdat deze beter werken dan de
officiele FW.
Okť dankje ... Straks ga ik van de IF2 naar de HX1.7 (omdat ik niet inzie hoe ik kan updaten met PC studio zoals je eerste filmpje) ...
Ben atm bezig met de batterij trick die hier gepost staat (opladen als hij afstaat, platspelen, opladen als hij afstaat, uittrekken weer insteken ...)

Kan je meer info geven over het gebruik van Kastor effects of heb je dit zelf nog niet gedaan ?
Reply With Quote
  #29 (permalink)  
Old 12-13-2009, 12:15 PM
Junior Member

s--mulder is on a distinguished road

Ik heb gisteren mijn telefoon geflashed naar hx 1.71 op een computer met usb 2.0 poorten.
Alles ging erg vlot zonder problemen.

Bedankt allemaal voor de reacties!
Reply With Quote
  #30 (permalink)  
Old 12-13-2009, 12:19 PM
Senior Member

Quote:
Originally Posted by s--mulder View Post
Ik heb gisteren mijn telefoon geflashed naar hx 1.71 op een computer met usb 2.0 poorten.
Alles ging erg vlot zonder problemen.

Bedankt allemaal voor de reacties!
Ben je onmiddellijk van je eerste FW naar Hx1.7x gegaan ? (Dus het 2de filmpje van oeve toegepast, het 1e niet)
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules