Teken de petitie - Samsung i8910 Omnia HD User Forums 0){document.location.href='showthread.php?p='+cpostno;};} }">

i8910 HD Blog i8910 Omnia HD Firmware i8910 HD Themes Optimus 2X Forums Galaxy S Forums PSP Hacks PS3 Hacks

Go Back   Samsung i8910 Omnia HD User Forums > Samsung i8910 Omnia HD Discussion in your Language > Samsung Omnia HD Nederlandse discussie

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)  
Old 12-02-2009, 08:42 PM
Junior Member

Sparkly is on a distinguished road
Default Teken de petitie

Beste Nederlanders, ik zit al een hele tijd mee te gluren op dit forum.
Sinds vandaag geregistreerd, mede om me ook hard te maken voor ons i8910 gebruikers. Samsung zou zichzelf echt moeten schamen

Bekijk het rapport dat is opgesteld en teken de petitie via de onderste link. Laten we er met z'n allen wat van maken. De telefoon heeft zo veel potentie... zo zonde dat er niets mee wordt gedaan.

SAMSUNG, OUR VOICE WILL BE HEARD!

http://anphase.files.wordpress.com/2...-v2-final2.pdf

Improve/Maintain Samsung i8910/Omnia HD Petition
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#2 (permalink)  
Old 12-03-2009, 08:15 PM
VjT VjT is offline
Member

VjT is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by Sparkly View Post
Beste Nederlanders, ik zit al een hele tijd mee te gluren op dit forum.
Sinds vandaag geregistreerd, mede om me ook hard te maken voor ons i8910 gebruikers. Samsung zou zichzelf echt moeten schamen

Bekijk het rapport dat is opgesteld en teken de petitie via de onderste link. Laten we er met z'n allen wat van maken. De telefoon heeft zo veel potentie... zo zonde dat er niets mee wordt gedaan.

SAMSUNG, OUR VOICE WILL BE HEARD!

http://anphase.files.wordpress.com/2...-v2-final2.pdf

Improve/Maintain Samsung i8910/Omnia HD Petition
Ik wil hem best tekenen maar neem van mij aan dat het helemaal niets uitmaakt. Samsung heeft veel grotere belangen dan alleen 8910iHD belangen. Echt de 8910HD is peanuts voor ze. Hoe jammer ook ik weet zeker dat het geen ene malle moer uitmaakt
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old 12-04-2009, 03:47 AM
Junior Member

Sparkly is on a distinguished road

Natuurlijk heeft samsung grotere belangen, mede het feit dat geen enkel bedrijf naar voren wil komen als onbetrouwbaar en klantonvriendelijk. Wanneer 2000 man klagen over een van de topmodellen, geeft dit aan dat er echt iets niet deugd. Dezelfde 2000 man zijn ook potentiele kopers van het volgende topmodel. En deze 2000 man kunnen misschien wel 20.000 mensen ervan weerhouden om dit volgende model te kopen ivm. problemen die hun hadden met het vorige model, waar niets aan gedaan wordt.

En dan heb ik het nog maar over 1 forum... Samsung zou gek zijn om hier niets aan te doen. De beste reclame die er bestaat is mond op mond reclame, en dat weet ieder bedrijf.

Natuurlijk weet ik ook wel dat de kans klein is dat Samsung hier iets mee doet, maar niet geschoten is altijd mis!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#4 (permalink)  
Old 12-08-2009, 04:47 PM
Senior Member

Migugu is on a distinguished road

Ik heb het ook getekend ...

Ik vind het vooral jammer dat er geen updates vrijgegeven worden voor BelgiŽ/Nederland
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules