Samsung i8910 Omnia HD User Forums

Samsung i8910 Omnia HD User Forums (http://forums.samsungi8910omnia.com/index.php)
-   Samsung Omnia HD Nederlandse discussie (http://forums.samsungi8910omnia.com/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Hoe HX1.6x te installeren (http://forums.samsungi8910omnia.com/showthread.php?t=7042)

VjT 11-19-2009 07:00 PM

Hoe HX1.6x te installeren

Ik hoop dat jullie willen helpen want in het engelse gedeelte staat het avst vermeld maar ik zie door de bomen het bos niet meer daarom even in de "moerstaal" gevraagd.
Hoe installeer ik HX1.6 rom?
Eerst een format van mass storage (welke code *..# moet ik hiervoor gebruiken?) & een hard reset (code *#7370#)

dan CODE_I8910XXXK0_Italian.exe op pc installeren

en dan de rest op de schermen volgen?

(BTW zit de engelse taal hier ook bij? Nederlands zal wel niet maar engels is wel een must)

Bedankt!!
Gr,Vincent

shizzle 11-20-2009 08:42 AM

Beter wacht je nog een weekje...

Hyper is bezig met HX 1.7 en de kans dat daar een NL versie van uitkomt is aanwezig ;)

Hx 1.6x is niet NL talig, aangezien jij al moeite hebt om een engelse tutorial te volgen lijkt het mij niet verstandig een engelse firmware te installeren :rolleyes:

VjT 11-20-2009 09:17 AM

Quote:

Originally Posted by shizzle (Post 67663)
Beter wacht je nog een weekje...

Hyper is bezig met HX 1.7 en de kans dat daar een NL versie van uitkomt is aanwezig ;)

Hx 1.6x is niet NL talig, aangezien jij al moeite hebt om een engelse tutorial te volgen lijkt het mij niet verstandig een engelse firmware te installeren :rolleyes:

Nou houd het meer op totaal onervaren met dit soort zaken. En aangezien er verschillende mogelijkheden worden beschreven in diverse topics waarvan de in mijn eerste post genoemde de eenvoudigste lijkt maar ik geen tijd heb om tel weg te moeten brengen naar Samsung vanwege gedonder wil ik een beetje zekerheid. daarom de vraag gesteld.

Maar vermoedelijk heb jij er (veel?)meer verstand van dus kan je misschien inhoudelijk reactie geven op mijn vraag?

Dank je
Gr,Vincent

golfvi 11-28-2009 08:59 AM

Kan er misschien iemand een stappenplan posten hoe je het best start met de Hyperx FW?
Geen zin om mijne I8910 om zeep te helpen of uren te sukkelen.

VjT 11-30-2009 06:13 AM

Quote:

Originally Posted by golfvi (Post 69108)
Kan er misschien iemand een stappenplan posten hoe je het best start met de Hyperx FW?
Geen zin om mijne I8910 om zeep te helpen of uren te sukkelen.

We zullen helaas moeten wachten tot we een ons wegen. In het engels staat het al wel uitgebreid op dit forum maar er is niemand tot nu toe die het eenvoudig kan vertalen naar Nederlands. Het verwarrende is dat er meerdere wegen naar Rome lijken te leiden.

lambik52 12-05-2009 09:17 AM

hoi.

nederlandse versie zit erbij en deze wordt 6-12 gepost op de site van hyperx.
het installeren is niet zo heel moeilijk,wijst eigenlijk vanzelf.
heb nu de laatste versie (I8910XXXK0)in het engels en deze werkt goed.
succes met de nwe versie.

VjT 12-05-2009 06:38 PM

Quote:

Originally Posted by lambik52 (Post 70480)
hoi.

nederlandse versie zit erbij en deze wordt 6-12 gepost op de site van hyperx.
het installeren is niet zo heel moeilijk,wijst eigenlijk vanzelf.
heb nu de laatste versie (I8910XXXK0)in het engels en deze werkt goed.
succes met de nwe versie.

Lambik52, zou jij dan zo vriendelijk willen zijn om mijn eerste post uit dit topic te beantwoorden. Ik zou je dankbaar zijn.

Gr,Vincent

Migugu 12-08-2009 04:50 PM

Nog enig nieuws hier rond over de nederlandse h1.7 ?

Oeve 12-08-2009 09:52 PM

Hey ,

Ik heb de HX1.62 van hyper geinstalled.

01. - Eerst files downloaden
02. - Ga naar de Menu > Office> file manager.
03. - klik op mass store zodat je in E zit
04. - klik options > scroll naar beneden en klik Format mass store.
(C: kan je op deze manier niet formateren.)

05. - Format C: openemen+menu+inhaken of *#7370# voor hard reset.
06. - Als dat gedaan is zet je gsm uit.
07. - Hou daarme volume up+lock toest+inhaak toets paar sec in en gsm boot up(blauw scherm).
08. - Usb kabel aansluiten
09. - Start the CODE_I8910XXXK0_Italian.exe
10. - Klik download en alles wordt voor je gedaan.

extra punt : wanneer je proces balken op blauw scherm gedaan zijn en je gsm boot terug op trek de usb kabel uit.

Bij mij werk hij leuk. daarna garmen XT EU erop geinstalleerd en bolt lekker.

grtz

All times are GMT +1. The time now is 07:18 PM.