Quickoffice een trial?? - Samsung i8910 Omnia HD User Forums 0){document.location.href='showthread.php?p='+cpostno;};} }">

i8910 HD Blog i8910 Omnia HD Firmware i8910 HD Themes Optimus 2X Forums Galaxy S Forums PSP Hacks PS3 Hacks

Go Back   Samsung i8910 Omnia HD User Forums > Samsung i8910 Omnia HD Discussion in your Language > Samsung Omnia HD Nederlandse discussie

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)  
Old 09-07-2009, 08:41 AM
VjT VjT is offline
Member

VjT is on a distinguished road
Default Quickoffice een trial??

Ik ben met verbazing van mijn stoel gevallen over het feit dat toen ik Quickoffice opstarte ik alleen verder kan alleen door de applicatie te kopen?

Was dat bij jullie ook zo? Ik ben gewend (bij Nokia & SonyEricsson) dat een programma in de ROM altijd full licence is en helemaal niet extra voor betaald hoeft te worden

Ik hoor graag je reactie

Met groet, Vincent
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#2 (permalink)  
Old 09-07-2009, 11:15 AM
GIR's Avatar
GIR GIR is offline
Senior Member

GIR is on a distinguished road

Nee hoor je kijkt verkeerd, ik begrijp ook niet waarom je met verbazing in je stoel valt want de versie die bij de i8910 erbij zit is hetzelfde als bij Nokia en SE. De versie van Quickoffice die erbij zit kun je alleen documenten mee bekijken, als je nog eens documenten wilt bewerken dan moet je een volledige versie kopen. Dat schermpje wat je ziet is er om jou op dit feit te wijzen en jou een mogelijkheid te bieden om een volledige versie aan te schaffen, voordat mensen gaan zeuren over dat ze geen documenten kunnen bewerken.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to GIR For This Useful Post:
VjT (09-07-2009)
  #3 (permalink)  
Old 09-07-2009, 11:32 AM
VjT VjT is offline
Member

Bij de Eseries van Nokia en SE UIQ toestellen kan/kon ik gewoon nieuwe documenten (doc/xls/ppt) aanmaken. geen enkel probleem. De verbazing blijft dus wel een beetje
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#4 (permalink)  
Old 09-07-2009, 11:44 AM
GIR's Avatar
GIR GIR is offline
Senior Member

GIR is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by VjT View Post
Bij de Eseries van Nokia en SE UIQ toestellen kan/kon ik gewoon nieuwe documenten (doc/xls/ppt) aanmaken. geen enkel probleem. De verbazing blijft dus wel een beetje
Niet alle E series alleen E51, E52, E55, E63, E66, E71, E72, E75 en E90. De prijs van het pakket zit dan ook in de prijs van het toestel verwerkt, dus je betaalt er wel voor alleen je ziet het niet. Dat het bij een E series toestel erbij zit is niet verbazingwekkend, het is immers een toestel gericht op zakelijke klanten, de i8910 is een geen zakelijk toestel.

Bij SE UIQ 2 en 3 apparaten zit een hele oude versie (we zitten nu al op versie 6 terwijl je er respectievelijk 2 en 3 bij krijgt) bij, die deal die had SE ooit eind vorige eeuw gemaakt. Echt bruikbaar is die versie die erbij zit niet. Ook hier geld, SE heeft een deal met Quickoffice, zij hebben ervoor betaalt dus jij moet er ook voor betalen.

Quickoffice heeft noou een actie lopen, je kunt voor 19 dollar de volledige versie aanschaffen. Dat is ongeveer 15 euro denk ik (zo uit mijn hoofd). Als je het echt nodig hebt dan is het een habbekrats.
http://www.quickoffice.com/

Last edited by GIR; 09-07-2009 at 12:00 PM.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to GIR For This Useful Post:
VjT (09-07-2009)
  #5 (permalink)  
Old 09-07-2009, 01:49 PM
VjT VjT is offline
Member

Quote:
Originally Posted by GIR View Post
Niet alle E series alleen E51, E52, E55, E63, E66, E71, E72, E75 en E90. De prijs van het pakket zit dan ook in de prijs van het toestel verwerkt, dus je betaalt er wel voor alleen je ziet het niet. Dat het bij een E series toestel erbij zit is niet verbazingwekkend, het is immers een toestel gericht op zakelijke klanten, de i8910 is een geen zakelijk toestel.
klopt dat 8910 geen zakelijk toestel is maar de prijs is wel net zo hoog (zo niet hoger dus daarom had ik er wel op gerekend.

Quote:
Quickoffice heeft noou een actie lopen, je kunt voor 19 dollar de volledige versie aanschaffen. Dat is ongeveer 15 euro denk ik (zo uit mijn hoofd). Als je het echt nodig hebt dan is het een habbekrats.
Quickoffice Home
thanks, net aangeschaft!!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules