Scrollen onmogelijk tijdens tikken van tekst - Samsung i8910 Omnia HD User Forums 0){document.location.href='showthread.php?p='+cpostno;};} }">

i8910 HD Blog i8910 Omnia HD Firmware i8910 HD Themes Optimus 2X Forums Galaxy S Forums PSP Hacks PS3 Hacks

Go Back   Samsung i8910 Omnia HD User Forums > Samsung i8910 Omnia HD Discussion in your Language > Samsung Omnia HD Nederlandse discussie

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)  
Old 08-29-2009, 01:16 PM
VjT VjT is offline
Member

VjT is on a distinguished road
Default Scrollen onmogelijk tijdens tikken van tekst

Misschien zie ik iets over het hoofd maar ik kom het volgende probleem tegen als ik tekst typ met het qwerty toetsenbord (vind dit echt de snelste manier)

Stel ik wil een email beantwoorden. Dit is in mijn geval soms een redelijke lap tekst. Soms wil ik, terwijl ik nog aan het tikken ben, even terug kijken wat ik al getikt heb. Ik kan echter met geen mogelijk in de reeds getikte tekst scrollen. Om mijn reeds getikte tekst te kunnen bekijken kan ik niet anders dan het groene vinkje (linksbovenin) gebruiken en dus uit de tikmodus te gaan, bekijken wat ik al het staan en dan weer naar de tikmodus gaan en weer verder gaan. Zeer storend zeker als ik bijvoorbeeld een reeds getikte zin wil verwijderen/wijzigen. Dit kan niet anders dan het gehele bericht opnieuw tikken omdat ik niet kan scrollen naar de betreffende regel.

Klopt het dat dit scrollen inderdaad niet mogelijk is. Zo ja heeft iemand een andere oplossing. Mocht scrollen wel kunnen geef me dan de uitleg hoe.

Alvast hartelijk dank!
Met groet, Vincent
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#2 (permalink)  
Old 08-29-2009, 01:27 PM
GIR's Avatar
GIR GIR is offline
Senior Member

GIR is on a distinguished road

Jah scrollen is op dit momment een beetje problematische met de standaard Symbian toetsenbord. Je kan twee dingen doen.

1. De links/rechts pijltjes boven de backspace toets gebruiken om terug te gaan.
2. Het toestsenbord sluiten met het vinkje en dan in het bericht de locatie waar je wilt zijn selecteren waarna het toetsenbord weer wordt geopend op de plek waar je moet zijn.

Er is nog virtual keyboard enzo, maar die vindt ik niet echt lekker werken.

Het toestsenbord is op dit momment het achilles hiel van Symbian.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules