Ik taai af - Samsung i8910 Omnia HD User Forums 0){document.location.href='showthread.php?p='+cpostno;};} }">

i8910 HD Blog i8910 Omnia HD Firmware i8910 HD Themes Optimus 2X Forums Galaxy S Forums PSP Hacks PS3 Hacks

Go Back   Samsung i8910 Omnia HD User Forums > Samsung i8910 Omnia HD Discussion in your Language > Samsung Omnia HD Nederlandse discussie

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)  
Old 07-21-2009, 07:31 AM
Senior Member

gnusmas8910HD is on a distinguished road
Default Ik taai af

Haai lui,

ik heb dit proberen op te starten om andere te helpen met wat ik weet.
Nooit de illusie gehad om een betweter te zijn.
Briggs (adm) heeft me gewoon moderator gemaakt omdat niemand anders de taal sprak. Dat leek me wel leuk.

Ben 2 x afgezeken en gedissed door GIR in een open forum.
Ben daar niet van gediend.

Dit besproken met Briggs en ik moest me niet laten ontmoedigen door één persoon.

Heb derhalve mijn rol opgegeven omdat ik geen steun heb mogen ontvangen van de administratie.

Mijn excuses aan de anderen die wel gewoon hier zijn, om het vooral leuk en ontspannen te houden.

Groetjes Roland

NB: Briggs zoekt nog een andere mod.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#2 (permalink)  
Old 07-21-2009, 12:18 PM
Briggs's Avatar
Administrator

Briggs is on a distinguished road
Default Re: Ik taai af

Thank you for your effort.

Dank u

My current i8910 Firmware: HyperX's Speed Rom v3
PSP Hacks | PS3 Hacks | Galaxy S Forum
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old 07-21-2009, 12:30 PM
Senior Member

Migugu is on a distinguished road

Jammer...

naar mijn mening gaf je echt goede hulp !
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#4 (permalink)  
Old 07-21-2009, 02:05 PM
Senior Member

gnusmas8910HD is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by Migugu View Post
Jammer...

naar mijn mening gaf je echt goede hulp !
dank je.
Het gaat mij om support van juist de persoon die mij heeft gevraagd.
Deze kwam niet na 3 verzoeken.
Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Old 07-21-2009, 03:03 PM
Junior Member

Lauwvdh is on a distinguished road

idd jammer! hoop wel dat dit forum levend blijft want ik denk dat er nog genoeg nederlanders zijn including me die wel wat hulp kunnen gebruiken!

jammer, en bedankt!
Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Old 07-21-2009, 08:32 PM
Junior Member

heavy is on a distinguished road

Een moderator hoeft niet direct echt kennis van zaken te hebben, moet er alleen op toe zien dat het ordelijk en netjes blijft.

Wel jammer dat je bij kleine "tegen slag" het bijltje erbij neer gooid.
Ik modereer een aantal motor gerelateerde forums, als je als MOD ingrijp krijg je soms on-genuanceerde opmerkingen :-\

Any way succes met je beslissing, en hopelijk blijf je wel plakken op het forum met je kennis
Reply With Quote
  #7 (permalink)  
Old 07-22-2009, 05:56 AM
GIR's Avatar
GIR GIR is offline
Senior Member

GIR is on a distinguished road

Ik was eigenlijk van plan om niks te zeggen want dit is echt iets wat jezelf doet, dit heeft niks met mij te maken. Ik vindt het trouwens jammer dat je er zo'n drama van moet maken want er is echt niks aan de hand, het is je eigen ego en je keus om weg te gaan.

Tot ik dit las:

Quote:
Het gaat mij om support van juist de persoon die mij heeft gevraagd.
Deze kwam niet na 3 verzoeken.
Als ik ineens dit lees dan ga ik er wel wat van zeggen want dit verteld mij dat jij ooit hebt geprobeerd mij te laten straffen. Dit vertelt mij dat je zo blind was voor suggesties van buiten en dat jij zo vast zat in je eigen ego dat je tot 3 keer hetzelfde moest verzoeken en toen je uiteindelijk niet je zin kreeg ging je maar weg, alleen om er een drama van te maken.

Als we kijken naar mijn berichten zie je dat er helemaal niks aan de hand is en dat mensen mijn berichten wel zeer goed waarderen.
https://samsungi8910omnia.com/forum/p...howposts;u=867
Nou heb ik dus een aanvaring met jou, wat door jou wordt veroorzaakt, en ik ben ineens slecht. Er wordt dan tegen jou gezegd dat er niks aan de hand is en dat je wat rustiger moet zijn maar dat kan jij dus niet accepteren. Nee jou trots is te hoog dat ik perse een straf moet krijgen en het is zo erg dat je er blijkbaar 3 maal op hebt aangedrongen, dat zijn geen goede moderator praktijken.

Voor de gezelligheid is het wel leuk om mijn berichten met de jouwen te vergelijken.
https://samsungi8910omnia.com/forum/p...howposts;u=442

Niemand heeft jou gevraagd, jij kwam zelf met het verzoek. Als jezelf met het verzoek komt dan zul je toch goed je best moeten doen om te bewijzen dat jij de juiste persoon bent.

Ik heb jou nooit in de zeik gezet, laat dit duidelijk zijn. Ik had wel kritiek op jou wijze van handelen en ik heb getracht om feitelijke onwaarheden in jou bericht te corrigeren. Dat was het kritiek meer niet! Alleen het probleem voor jou was juist dat jij in jou hoofd een onfeilbaar gevoel had dus kon jij het kritiek en de feit dat iemand jou corrigeert niet verdragen. En nogmaals, het ging om 1 bericht.

Als je mensen wilt helpen dan vindt ik dat ook niet erg. Alleen dan moet je dat wel goed doen en niet op een amateuristische wijzen mensen dingen laten doen zonder ze op de consequenties te wijzen. Dan moet je open staan voor kritiek, het kan goed zijn dat wat je doet fout is zonder dat jij het weet.

"Nooit de illusie gehad om een betweter te zijn", als dat dan zo is waarom is het dan een probleem dat ik kritiek lever en jou corrigeer? Dat bericht wat jij moest verwijderen was echt niet meer dan dat.

Kijk dat iemand op zijn eigen wijze iets goeds probeert te doen betekent niet dat die persoon of organisatie feilloos is. Het Wereld Natuur Fonds probeert ook iets goeds te doen, als zij dan besluiten om ergens een nucleaire centrale te bouwen mogen wij er dan ook niks over zeggen?

Jij hebt er zelf voor gekozen om dingen te doen die voor mij niet door de beugel kunnen. Jij hebt berichten verwijderd puur en alleen om het feit dat ze jou in een verkeerd daglicht zetten meer niet. Er was niks mis met mijn bericht en alleen jij ervaart het als ongewenst, zoals je kan zien zijn er mensen die het wel waarderen en die er geen problemen mee hebben.

Als jij mijn bericht verwijderd puur en alleen om dat, sorry maar dan kan ik jou niet respecteren en ik laat me niet zo makkelijk uit het veld slaan. Als ik me wel uit veld had laten slaan dan hadden een hoop mensen dingen gedaan met hun telefoon waar ze niks van snappen en als het dan fout gaat dan moeten zij de telefoon rekening betalen, NIET JIJ! Sowieso al wat ik had te verteld of het nou wel of niet klopt, mag niet verwijderd worden alleen omdat jij het niet leuk vindt.

Jij hebt mij trouwens ook gelijk gegeven niet letterlijk maar wel door je handelen. Ik had kritiek op de manier waarop jij claimde dat je je IMEI nummer niet moet geven aan een derde omdat "eikels het dan misbruiken voor doekoe" maar we moesten wel even onze IMEI mailen naar jou zodat jij ons aan een certificaat kon helpen. Dan was voor mij de simpele vraag waarom moeten wij jou dan wel vertrouwen? Wat heb jij gedaan om ons het vertrouwen te geven dat jij het dan niet gaat misbruiken. Kijk dat iemand in China het gaat misbruiken dat vindt ik niet erg, ik woon in Nederland en dat iemand in Nederland het gaat misbruiken daar heb ik wel een probleem mee. oplichters en verkopers gebruiken die methoden van jou om mensen met dingen aan te smeren die ze niet willen. Gewoon fouten of illegale dingen aanwijzen om te laten lijken alsof zij het wel goed doen, doorgaans is dit alleen een trucje om hun eigen intenties te maskeren.

In jou eerste bericht stond geef je IMEI niet uit behalve aan mij en ik zal je aan een certificaat helpen (klinkt goed in de oren, even een paar cijfers opgeven en je certificaat wordt bezorgd). Na mijn kritiek en toen het duidelijk werd dat jij nooit mensen aan een certificaat kon helpen werd ineens alles anders. Mijn bericht werd verwijderd en jou bericht werd aangepast. Je zet er ineens een link in naar een tutorial van een Chinese site waar je je IMEI op moet geven. Het was toch zo erg dat je je IMEI moest opgeven! We mochten het toch alleen aan jou geven want jij was te vertrouwen! Nou moeten we het opgeven op een site in China, nou lekker vertrouwd!

Ik wist dat het jou nooit zou lukken om certificaten te bemachtigen en ik wist dat het enige wat jij zou doen is als een tussenpersoon allemaal verzoeken op ipmart plaatsen voor die certificaten en dat is echt niet de bedoeling. Dat staat ook duidelijk in de regels van ipmart en in de regels van de mensen die op ipmart een certificaat aanbieden. Ik heb trouwens ook jou goed in de gaten gehouden op ipmart want als jij dit echt had gedaan, als jij echt dingen naar buiten had gedragen terwijl het uitdrukkelijk verboden is in de regels dan had ik er daar ook iets van gezegd.

Jij deed dit puur en alleen om hier meer faam te bemachtigen, om te lijken alsof jij de "grote Roland uitgever van certificaten en hacker van Symbian" bent.

Dat je dit doet daar heb ik ook geen probleem mee maar dat je dan mensen verkeerde of te weinig informatie mee geeft en dat dat dan kan leiden tot dingen die niemand leuk vindt daar heb ik wel een probleem mee. Dan ga ik er wat van zeggen en als jij dan je moderator machten misbruikt om mij de mond te snoeren daar heb ik wel ook een probleem mee.

Jij moet eens subjectief naar jezelf kijken en eens gaan nadenken over de dingen die jij nou hebt gedaan. Want de fout ligt echt niet bij mij, ik heb niks gedaan, ik heb me nooit actief tegen jou verzet. Ik wist wel precies wat er aan de hand was en ik heb er voor gekozen om mensen te beschermen tegen verkeerde dingen en dat ik daarmee jou ego niet streel, sorry!

Ik ben iets te nuchter, ik denk te veel na en ik ben niet bang om te zeggen wat ik denk dat is duidelijk. Ik ben ook een stuk ouder dan jij (ik schat jou ergens tussen de 17 en 21) en ik heb geen zin om spelletjes te spelen met kinderen. Ik zeg gewoon waar het op staat en nogmaals als ik daarmee jou ego niet streel, jah vette pech voor de kabouters.

Ik kan nu ook wel liegen alleen om een beetje sociaal te zijn (vandaar dat ik eigenlijk ervoor had gekozen om stil te zijn) en zeggen dat ik het jammer vindt maar dat vindt ik niet, jij doet het jezelf aan. Er was niks aan de hand en niemand die je met schuine schaatsen aankeek. Ga mij dan niet beschuldigen met onzin en maak er dan geen drama van.

Ik schrijf dit ook niet om mijn hartje te lichten of om jou weer in de zeik te zetten, wat de anonieme mensen in het interapparaat denken kan mij echt niks schelen. Als ik straks de stekker eruit trek dan is het uit. Ik schrijf dit om iedereen aan het denken te zetten. Mensen denk aub even na voordat je dingen op internet gelooft en voordat je dingen doet waar je later spijt van krijgt. Voor dat je jezelf belachelijk maakt zoals dit:
https://samsungi8910omnia.com/forum/s...g4883/#msg4883

Zoals ik al eerder zei, het is jou simkaart en jou abonnement, jij krijgt de rekening thuis niet Ronald. Trouwens niet alleen om dit, ook om andere dingen. Gewoon even nadenken dan weet ik zeker dat we het met z'n alle het stukken beter zouden hebben. Maar dat is jammer genoeg tegenwoordig ver te zoeken, mensen zijn snel om leuke verhaaltjes aan te nemen van mensen die lijken alsof ze verstand hebben van zaken terwijl dat helemaal niet zo is en dat is jammer.
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules