SMS versturen werkt ineens niet meer?!?! - Samsung i8910 Omnia HD User Forums 0){document.location.href='showthread.php?p='+cpostno;};} }">

i8910 HD Blog i8910 Omnia HD Firmware i8910 HD Themes Optimus 2X Forums Galaxy S Forums PSP Hacks PS3 Hacks

Go Back   Samsung i8910 Omnia HD User Forums > Samsung i8910 Omnia HD Discussion in your Language > Samsung Omnia HD Nederlandse discussie

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)  
Old 03-13-2010, 01:37 PM
Junior Member

Rica88 is on a distinguished road
Default SMS versturen werkt ineens niet meer?!?!

Hallo,
Ik ben nu een aantal maanden in het bezit van de I8910 Omnia HD. Sins een week of 2 wil mijn telefoon ineens geen sms meer versturen. SMSjes die ik probeer te versturen blijven in mijn outbox staan en de telefoon blijft deze oneindig proberen opnieuw te versturen, maar verstuurd het uiteindelijk niet.

Ik heb al contact gehad met mijn provider om te vragen of het aan mijn abonnement lag, maar bij hun staat alles goed. Ik heb inmiddels een nieuwe sim-kaart ontvangen, omdat deze misschien te oud zou zijn voor mijn toestel. Helaas is het probleem hier niet mee verholpen.

Als ik mijn simkaart in een andere telefoon stop, worden de smsjes wel verstuurd dus aan de simkaart kan het denk ik niet liggen.

Heeft iemand enig idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen om weer te kunnen smsen met mijn telefoon?
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

#2 (permalink)  
Old 03-14-2010, 08:55 PM
Junior Member

RandyD is on a distinguished road

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook alles al geprobeert, en niks werkt tot nu toe

Is het bij jou toestel onderhand al gelukt? Zo ja, wat heb je gedaan?

Mvg, Randy Derksen
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old 03-17-2010, 08:30 PM
Junior Member

plau is on a distinguished road

Ik had precies hetzelfde! Van alles geprobeerd.. Uiteindelijk naar een samsung service point gegaan.. Daar hebben ze een softwareupdate gedaan en nu werkt alles weer!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules